-دست کوچولوی من را بر فراز درختان کاج مشاهده می‌کنید-

بعد از مدت های مدیدی  قراره روزمرگی هام رو بنویسم! این چند وقته هیچکس رو برای هم صحبتی پیدا نکردم. و بعد به این نتیجه رسیدم که : کجا بهتر از اینجا؟! و تصمیم گرفتم اینجا بزارمشون! ⁦¯\_(ツ)_/¯⁩


بالاخره شهریور رسیده و هوا خوب شده.اینکه مهر نزدیکه و بالاخره یه انگیزه ای برای درس خوندم پیدا میکنم هم خیلی خوبه البته اگر بیاید اینجا مطمئنا اسمش رو خوب نمی‌زارید ولی برای ما اهوازیا الان واقعا هوا بهترِ مردادِ! برای اولین بار دیشب که رفتم بیرون از خونه نفسم بند نیومد و صورتم چسب چسبی نشد! این خودش یه پیشرفته دیگه نه؟! ⁦(/¯◡ ‿ ◡)/¯ ~ ┻━┻⁩ البته! من گرمای اینجا رو به گرمای شهر های دیگه ترجیح میدم. تو شهرای دیگه آفتاب مستقیم میخوره تو مغزت و هم پوستت رو سیاه می‌کنه هم سرت رو درد میاره. ولی اینجا انکار سونای خشکه! هم برای پوست خوبه هم آفتاب تا مغز استخون آدم نمیره.


امتحان ریاضی داشتم و میتونم بگم نتیجه ی خوبی گرفتم. به غیر از یه مورد بی دقتی ​​ نمی‌دونم می‌دونید یا نه ولی من از کلاس هفتم به بعد به شدت استرسی شدم و به معنای واقعی کلمه جون میدم سر امتحانا. مثلا وقتی استادمون داشت جوابا رو می‌گفت من داشتم دوستم که کنارم نشسته بود رو چنگ میزدم.(بعدش هم خودکارشو درآوردم و شروع کردم باز و بسته کردنش xD) جزوه رو خونده بودم ولی بازم استرس داشتم. نمی‌دونم چم شده! من همونی بودم که سر آزمون تیزهوشان داشتم شکلات می‌خوردم! ولی الان. اونی ام که قبل شروع غش می‌کنه ⁦(╥﹏╥)⁩.


برند آرکیوفشن (Archeofashion) رو می‌شناسید؟ برندِ تقریبا جدیدیه و از ۱۳۹۹ کارش رو شروع کرده. من اولین بار مغازشون رو تو مهراد مالِ کرج دیدم. یه جورایی تاریخ رو مدرن کردن. نقش های اسطوره ها و نماد های تاریخ ایران -معمولا قبل اسلام- رو مدرن می‌کنن و روی تی شرت ، اسکارف ، روسری و... می‌زنن. از لحاظ قیمت برند لوکسیه ، ولی خدایی ارزشش رو داره! -خودمم می‌خوام کلیه‌امو بفروشم تا یه جفت از کفش‌هاشون رو بخرم xD- ولی جدا برید یه سر به سایتشون بزنید.


خب ، درمورد کامبک بلک پینک می‌تونم بگم که واقعا خوب بود! اینکه سلیقه ی خیلیا نبود رو قبول دارم ولی من واقعا دوستش داشتم! چالشش هم به بدبختی یاد گرفتم مخصوصا کورس و ریتمشو ، آهنگ خیلی شلوغ پلوغی نبود و من واقعا دوستش داشتم ، گرچه به خیلی از آهنگای بلک پینک ترجیحش نمی‌دم ، ولی خوب بود. -رکوردا رو هم که درو کردیم- ⁦ಥ‿ಥ⁩

~این ادیت نسبتا زیبا رو هم از من ببینید :`)~


پاترهدای جمع حتما به این سایت سر بزنید! درمورد این سایت توضیح نمی‌دم و کشف قابلیت هاش رو به خودتون میسپارم. ولی اومدم بگم که ، بالاخره قراره کتاب دوم هری پاتر رو شروع کنم و به عنوان یه ریونکلا امیدوام یه شخصیتِ مهم ریونکلاوی ببینم و قراره با پادکست های لوموس که بخشی از این سایت هست این کتابو بخونم! واقعا خوشحالم ㅠㅠ یه پادکست فارسی اونم از هری پاتر ㅠㅠ.


و به عنوان آخرین بخش از این پست میریم سراغ آهنگ های قفلی و most played پلی لیست من.

~نفرین -> آرتوش~ ولی آهنگای کلاسیک ایرانی 3>>>>

~هیچ -> رضا بهرام~ وای، چرا همه ی آهنگای رضا بهرام hit song اَن؟

~Love Story (Where do I begin?) -> Andy Williams~ گریه :`)


 Because I Wanted You To Know : پست های "هشتگی" صرفا پست های یهویی ای هستن که شامل : بدبختی ها ، روزمرگی ها ، غر ها ، علاقمندی ها و ...نویسنده ی این وبلاگ میشن.


𝙱𝚘𝚗𝚗𝚎 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚎.