خب ، اینروزا حالم واقعا خوب نیست ، احساس پوچیِ زیادی دارم و دوستِ صمیمیم سفره و نمیتونه تماس هام رو جواب بده. دو تا از دوستام هم که وِلَم کردن رفتن(اگر دلایلشون رو بگم ... خودتون از برج میلاد پرتشون می‌کنید پایین) آه خدای من. حتی حوصله نوشتن روزمرگی هام رو هم ندارم. تنها دلخوشیم الان اینه که مدارس زودتر باز بشه و خلاص شم از این بلاتکلیفی...


آهنگای کیپاپی که این چندروزه گوش کردم واقعا جالب بودن! آهنگای کیپاپِ ولی لیستم خیلی کم شدن اینروزا و یکم بهشون احتیاج داشتم ، اولیش Cheers از سه تا لیدرِ سِوِنتین بود.(وای خدایا، هنوز آیکنیک پارتِ آخرِ موزیک ویدیوش تو ذهنمه ، xD) خیلی روحیه ام رو عوض کرد، دوست دارم الان یه بطری شمپین باز کنم و داد بزنم چیرز xD.

دومیش Sour Grapes از لسرافیم بود. -جای گارام خالی نباشه- اون تیکه ی آخرش تو تیک تاک و کلا K-pop community وایرال شده بود و ... خیلی قشنگ بود :`). پارت وایرالش هم مالِ گارام بود :`).

سومین هم After LIKE از آیو بود ، که جدای از مهارتهای خوانندگیِ اعضای آیو ، واقعا اینسترومنتال آهنگ شاهکار بود ㅠㅠ حس میکردم تو یه جای جادویی ام یا توی یه سیرک جادویی ㅠㅠ. وای ، کاش بازم از این سبک آهنگا بسازن.

+BTBT رو هم گوش دادم :`)))


ولی من با Late Night Talking هری استایلز ، Cardigan تیلور سوئیفت ، Something Just Like This کلد پلی با تشکر از مارین و Victoria's Secret جَکس آبسسدم ، چرا این آهنگا اینقدر خوبن؟!


جلد دوم هری پاتر هم تموم شد! (بچه ها ، چرا لوسیوس مالفوی اینقدر جذابه؟)

داستانش رو خیلی دوست داشتم. و به نظرم هر جلد که جلوتر می‌ره داستان پر مغز تر میشه و پیشرفت خانم رولینگ بعد از نوشتن هر جلد کاملا مشخصه. -چقدر خونه ی ویزلیا حس خوبی داشت، I'm in need of such a home


 Because I Wanted You To Know : پست های "هشتگی" صرفا پست های یهویی ای هستن که شامل : بدبختی ها ، روزمرگی ها ، غر ها ، علاقمندی ها و ...نویسنده ی این وبلاگ میشن.


𝙱𝚘𝚗𝚗𝚎 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚎.